Pokud si otevíráte jakýkoliv podnik, vždycky se snažíte, aby byly vaše služby co nejlepší. Dáváte si záležet, aby zákazník odcházel co nejspokojenější. Napadlo vás ale, že to vůbec nemusí stačit?

Barbershopy jsou většinou postavené úplně jinak. Pojďte se podívat na to, jakou přidanou hodnotu barbershopy nabízí.

Atmosféra

Jak už jsme psali v našem článku, barbershopy dříve fungovali i jako místo, kde se lidé scházeli, aby probrali nejnovější a nejžhavější drby. A často tomu není jinak ani v dnešní době. Uvidíte zde postávat chlápky s kávou v ruce, jen tak konverzující. Atmosféra je tu prostě skvělá a zákaznický servis prostě k nezaplacení. Co takhle příště nabídnout kávu ne během toho, kdy danou službu provádíte, ale poté?

Služby navíc

Další věcí, ve které jsou barbeři skvělí, je to, že dodávají svým zákazníkům něco navíc. Nedočkáte se od nich tedy jen toho, co mají napsané v ceníku a nabídce služeb, ale vždycky vás překvapí i něco, co tam napsané není. Příklad: Zákazník do barbershopu přijde se žádostí o stříhání vlasů nasucho. To si také zaplatí. Často ale ještě odejde s vytrhaným obočím – zdarma.

A takovéto maličkosti jsou strašně důležité. Podívejte se na to jako barber – vám to zabere asi 10 minut práce. A teď se na to podívejte z pohledu zákazníka – už nebude přemýšlet nad tím, kam se příště vydat, nebude chtít zkoušet něco nového, protože půjde rovnou k vám. Bude totiž vědět, že si ho jako zákazníka vážíte.

Péče o ty, kdo zákazníci nejsou

Jasně, že slyšíte správně! Musíte se přece postarat i o doprovod svých zákazníků. Představte si, že jste zákazník a zrovna potřebujete nutně ostříhat. Vezmete si s sebou dítě, protože vám jako naschvál vypadlo hlídání. A v salónu se tváří kysele, protože jsou jen na obtíž. Ruku na srdce – není to tak trochu chyba i salónu? V barbershpech si buďte jistí, že jsou připravení na to, že doprovod prostě čas od času může přijít. Ať už jde o automat na kávu, ovoce, časopisy, prosecco, dětský koutek nebo televizi s pohádkami, každá věc, která je určená pro jakýkoliv doprovod, se počítá.

Přístup

Barbershopy mají skvělý přístup ke svým zákazníkům. Na první pohled vidíte, že barbeři jsou silné osobnosti, týpci, kteří prostě vědí, jak na to. A nepotřebují k tomu nějaká školení nebo příručky, ale je to prostě v nich. A takoví by měli být i majitelé. Nebojte se ukázat, jaký přístup máte – dejte to lidem vědět pomocí loga, webových stránek nebo „jen“ komunikací s lidmi.

A nezapomeňte ani na prostředky, které budete používat – nakupte třeba u nás v eshopu, neuděláte chybu!